GRØNNE DAGER

Miljøpartiet De Grønne Lillehammer arrangerte i 2015 sine første “Grønne Dager” som en del av valgkampen sin. Vi vil selvfølgelig jobbe for grønne ideer, grønt engasjement og grønn politikk både i og utenfor valgkampårene, og arrangerte derfor også Grønne Dager i september 2016. Vi hadde base på Bare Bar på Lillehammer, og publikum kunne blant annet høre fagfolk diskutere bilfritt sentrum, se film, høre appeller av dyktige politikere og fagfolk, og stille spørsmål i fleng. Vi håper å kunne arrangere Grønne Dager også i 2017. Følg med, følg med!

august 12, 2016

Miljøpartiet De Grønne Lillehammer arrangerte i 2015 sine første “Grønne Dager” som en del av valgkampen sin. Vi vil selvfølgelig jobbe for grønne ideer, grønt engasjement og grønn politikk også utenom valgkampårene, og arrangerer derfor også Grønne Dager 2016 – 1.-3. september. Vi vil ha base på Bare Bar, Lillehammer, og du kan blant annet høre fagfolk diskutere bilfritt sentrum, se film, høre appeller av dyktige politikere og fagfolk og det blir mange muligheter til å spørre om det du lurer på.

Under hele arrangementet kan du stille sulten med Grønne dager-rabatt Brooklyn Burger Joints veganske seitanburgermeny.

Hver programpost har fått egen «Facebook-event»

Torsdag 1. september:
18.30: Gratis filmvisning av “Minimalism: A Documentary About the Important Things” (OBS! Nytt tidspunkt)

Fredag 2. september:
18.30: Fagpanel diskuterer konseptet bilfritt sentrum (OBS! Nytt tidspunkt)

Lørdag 3. September:
14.00: Une Aina Bastholm, nasjonal talsperson i Miljøpartiet De Grønne